بارسا نیوز

Code Center

آخرين اخبار
تبليغات
تبليغات
حمايت از ما : با شركت در گوگل پلاس سايت ، علاوه بر حمايت از بارسا نيوز ، ما را در گوگل محبوب كنيد !
دسترسي اسان
خانه تماس با ما تبليغات ورود به اکانت کاربري عضويت در سايت
تصوير منتخب هفته
بازي بعدي

جدول لاليگا

لوگو وب

اطلاعات دروازه بانان
موضوعات
آرشيو مطالب
نويسندگان
حمايت ميکنيم



Code Center

تبليغات لينکي شما در اين مکان
نويسنده : سینا...مدیر
تاريخ : 8:59
بازديد از اين پست : 273

ایوان راکیتیچ ستاره تازه وارد و کروات باشگاه بارسلونا در مصاحبه ای با این روزنامه پیرامون مسائل مختلفی به صحبت پرداخت.

سوپرکاپ اروپا:

درست است، باشگاه سویا من را برای این دیدار به کاردیف دعوت کرده بود، اما نتوانستم که در آن حضور داشته باشم. من بر ضد رئال مادرید نیستم، اما باید اعتراف کنم که واقعا دوست دارم که تیم سابقم سویا قهرمان این بازی شود، تا یک جام دیگر به افتخارات این باشگاه اصافه شود.

اولین تماس با بارسلونا:

دقیق یادم نیست. اما در آن مقطع زمانی تمام حواس و و تمرکز من بر روی تیم ملی و جام جهانی بود و من برای همین می خواستم که سرنوشت این انتقال پیش از آغاز اولین دیدار کرواسی در جام جهانی معلوم شود.

حریف اصلی بارسلونا در لالیگا:

اگر بخواهیم بر اساس سال های اخیر قضاوت کنیم، به طور حتم جدی ترین رقیب ما دو تیم شهر مادرید خواهند بود، اما فراموش نکنید که لالیگا در این سال ها شگفتی های زیادی داشته است و همه تیم ها از هر نظر پیشرفت کرده اند. تمام بازی های ما دشوار و پیچیده خواهد بود و گمان کنم که امسال نیز چند تیم شگفتی ساز در رقابت ها خواهند درخشید.

لیونل مسی:

دکو چند روز پیش در مصاحبه ای گفته بود که او تا 60 سالگی می تواند بازی کند، اما من می گویم که او به آسانی تا 70 یا 80 سالگی نیز اگر بازنشسته نشود، می تواند همچنان بازی کند. خدا به او خصوصیات متفاوتی از دیگران بخشیده است و من نیز از خداوند سپاسگزارم که می توانم برای چند سال در کنار او فوتبال بازی کنم

نیمار:

در جام جهانی برابر او به میدان رفتیم و او علی رغم اینکه هنوز بسیار جوان است، توانست تا تفاوت ها را رقم بزند. دفاع کردن در برابر او بی اندازه دشوار است و شما تنها کاری که می توانید بکنید این است که از فوتبال او لذت ببرید.

لوئیز سوارز هم هست!

تصوراینکه این سه بازیکن همزمان در خط حمله تیم به میدان بروند، لرزه بر اندام هر تیمی خواهد انداخت.

بهترین بازیکن اتلتیکو و رئال مادرید؟

برای من در اتلتیکو، مارو (مانژوکیچ) و در رئال، لوکا (مودریچ) زیرا که آن ها از دوستان نزدیک من هستند، اما واقعیت این است که انتخاب یک بازیکن از میان آن همه بازیکن فوق العاده واقعا غیر ممکن است.

دیگو سیمئونه و کارلو آنچلوتی؟

آنچلوتی بدون تردید یکی از بهترین مربیان حال حاضر جهان است که در هر کشوری که حضور داشته، موفقیت های زیادی را به دست آورده است و  رئال مادرید نیز از حضور نهایت استفاده را کرده است. از آن سو سیمئونه نیز  برای من مربی لحظه ها است. من احترام بسیار زیادی برای او قائل هستم و امیدوارم که همچنان در کارش موفق باشد.

اگر کسی بگوید بارسلونا برنده سه گانه خواهد شد، دیوانه است؟

مشخص است که نه! این یک نظر کاملا واقع بینانه است اما باید توجه کنید که ما هنوز در پیش فصل هستیم و هنوز راه بسیار طولانی تا آن زمان که بخواهیم راجع به  قهرمانی ها صحبت کنیم، باقی مانده است، اما از نظر ذهنیت به طور یقین ما با این تفکر وارد رقابت ها خواهیم شد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





برچسب ها‌ : <-PostTags-> ،

مبدل قالب ميهن بلاگ به بلاگفامبدل قالب بلاگفا به ميهن بلاگ

درباره بارسانيوز

بارسانيوز تلاش دارد پنجره‌اي باشد به تمامي وقايع مهم تيم فوتبال بارسلونا براي دوستداران اين تيم محبوب . تلاش تمامي گردانندگان هواداران بارسلونا ارائه جديدترين اخبار پيرامون باشگاه بارسلونا ميباشد .باشد که با حمايت هواداران به اين مهم دست پيدا کنيم . هرگز حتي لحظه اي فکر نکرده ايم که «بارسلونا فراتر از يک باشگاه » يک شعار است . اين يک هدف است و ما به آن ايمان داريم .

پیغام مدیر
با سلام خدمت تمام بارسایی های عزیز که از وب ما یعنی بارسا نیوز دیدن میکنند.امیدواریم در این وب لحظات خوبی را سپری نموده و از مطالب بهره ببرید.لطفا نظر یادتون نره.
با تشکر « تیم مدیریتی بارسا نیوز »